Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

måndag 1 juni 2015

Ibland blir livets goda för mycket...

...men det är då man biter ihop och inser hur bra man har det!

Första delen av det här året har varit helt otroligt på alla fronter, jobben haglar in och jag har haft så mycket att jag ibland stått i duchen och undrat varför jag inte tagit av mej kläderna innan jag satte på vattnet. Hjärnan har gått på högvarv och kroppen har kämpat trots sjukdomar och värk. Men precis innan gråten börjat bubbla upp har jag tänkt till och plötsligt insett, det är ju det här jag vill, jag älskar att ha häcken full, le så går det lättare. Sen kan jag väl erkänna att när vi suggsesivt hittat fel efter fel i min kropp som vi kunnat åtgärda och värken börjar släppa, imunförsvaret börjar komma tillbaka och tanden är rotfylld så har allt blivit lättare bara av det.

Mitt i all framgång har jag fått besked som till en början gjort mej ledsen, arg och besviken men av nån anledning så har allt efter några timmar, ibland minuter lett till något bättre. Är man bara öppen för det så dyker det alltid upp det man minst anar.
Minns när jag slet sönder mitt knä dagen innan en stor premiär och förlorade jobbet, min dåvarande stora kärlek och trodde att min karriär var över. Nu i efterhand inser jag att det var det bästa som nånsin hänt mej! Knäskadan ledde till mitt drömjobb med Joe Labero, min riktiga stora kärlek och tillslut världens mest fantastiska dotter. Hade jag inte skadat knät hade inget av detta och säkerligen tusentals andra grejer aldrig hänt!! Motgångar är ibland det bästa man kan få bara man använder dem på rätt sätt!!

Tänkte försöka berätta lite om alla jobb jag gjort sen sist jag skrev men helt ärlig så minns vad jag gjort, men kul har det iaf varit!!!!
En sak jag minns är ett nytt eventbolag jag börjat jobba för och anledningen att jag minns dem så väl är väl kanske att eventen gjordes denna månad men även för att det var så välordnat och kan ni fatta att utan att jag sagt nått har dom redan på andra giget insett att i min loge ska det finnas frukt och mörkchoklad, finns det spelar inget annat nån roll!! Tack Aventi ni är otroligt bra, hoppas på tusentals event med er i framtiden!!!!







1 kommentar:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att i relation med Anderson för år, han gjorde slut med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, jag bad honom med allt jag gjort löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre bör kontakta en stavnings caster som kunde hjälpa mig kasta en trollformel för att föra honom tillbaka, men jag är den typ som aldrig trott på stava, hade jag inget annat val än att prova det, jag postade stavnings caster, och han berättade att det var inga problem att allt kommer att bli okej innan tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig innan tre dagar, kastade han förtrollningen och överraskande i den andra dagen, var det runt 04:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag besvarade samtal och allt han sade var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag gjort löfte om att vem som helst vet jag att ha en relation problem, skulle jag vara till hjälp för personen genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfull spell caster som hjälpt mig med mitt problem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com kan skicka honom om du behöver hans hjälp i din relation eller något annat fall.

    1) Love Spells
    2) förlorad kärlek Spells
    3) skilsmässa Spells
    4) Förbindelse Spells
    5) Bindande Spell.
    6) Breakup Spells
    7) Bannlys en tidigare älskare
    8.) Du vill främjas på kontoret / Lottery spell
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta denna stora man om du har något problem för en hållbar lösning
    genom drogunduspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera