Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

onsdag 24 juni 2015

Nygamalt samarbete och försvunnen röst!!

Livet fortsätter i full fart framåt men from måndag kommer jag att ha det lite lugnare någon vecka innan det kör igång igen, ska bli skönt att hinna få ordning på allt man inte hunnit med och förhoppningsvis få en liten stund av långtråkigt... kan faktiskt längta efter att ha långtråkigt hur konstigt det än låter.
Men om jag känner mej själv rätt kommer jag hinna ha tråkigt i 30 sekunder innan jag kommit på nått nytt projekt!

Nu till helgen gör jag en stor fest inne i Göteborg med flera andra artister, kommer jobba med ett gäng nya ansikten men det bästa av allt... jag har lyckats lura med min älskade kollega Marcus Björn, äntligen får jag jobba med honom igen.
Ska försöka fjäska järnet med han och hans familj och förhoppningsvis lura med honom på fler events i framtiden! Vill inte lova förmycket men om ni har bra framförhållnng kanske chansen finns att det går att boka oss igen!! Håll tummarna, för det gör jag!!

Kommer berätta mer om vilket event det är men just nu kan jag bara avslöja att jag jobbat med dem förut och det är alltid lika kul!! Dom satsar alltid på nya roliga grejer så man får vara kreativ och öppen för nya saker, precis som jag vill ha det!!

Förra helgen blev jag blixt inkallad för att göra ett bröllop på Bjertorps slott!! Vilket ställe och vilket bröllop! WOW!! Andreas Weise, Mia Stegmar, ett helt band med några av sveriges absolut bästa musiker och så lilla jag! Älskar bröllop det är alltid så glad stämning och alla gör verkligen sitt yttersta för att se till att det blir en trevlig kväll!!
Har gjort flera bröllop tidigare men det jag mins mest är när Laila Bagge gav bort mej i bröllops gåva till Niclas Wahlgren... kanske därför det gick som det gick.... näää skämt osido det var faktiskt en jättefin gåva. Jag gjorde mitt tygnummer till en av hans låtar så det fanns massa mening bakom det.

Ett annat lite annorlunda event jag gjort nyligen var för Kvadrat köpcentrum i Norge, dom hade annordnat ett tjej lopp och på styltor i full mundering var jag med på både uppvärmning, intervjuer och såklart hejade jag på alla som var påväg in i mål... behöver jag nämna att jag inte hade någon röst de närmsta dagarna efter!!! Superkul gig verkligen och härligt att veta att jag även klarar friskis o svettis pass på styltor i paljettfrack!!!



2 kommentarer:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att i relation med Anderson för år, han gjorde slut med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, jag bad honom med allt jag gjort löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre bör kontakta en stavnings caster som kunde hjälpa mig kasta en trollformel för att föra honom tillbaka, men jag är den typ som aldrig trott på stava, hade jag inget annat val än att prova det, jag postade stavnings caster, och han berättade att det var inga problem att allt kommer att bli okej innan tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig innan tre dagar, kastade han förtrollningen och överraskande i den andra dagen, var det runt 04:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag besvarade samtal och allt han sade var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag gjort löfte om att vem som helst vet jag att ha en relation problem, skulle jag vara till hjälp för personen genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfull spell caster som hjälpt mig med mitt problem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com kan skicka honom om du behöver hans hjälp i din relation eller något annat fall.

    1) Love Spells
    2) förlorad kärlek Spells
    3) skilsmässa Spells
    4) Förbindelse Spells
    5) Bindande Spell.
    6) Breakup Spells
    7) Bannlys en tidigare älskare
    8.) Du vill främjas på kontoret / Lottery spell
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta denna stora man om du har något problem för en hållbar lösning
    genom drogunduspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Läs om Drive multiplier mayhem online slot och var du kan spela för riktiga pengar.

    SvaraRadera