Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

söndag 30 juni 2013

Vad har jag gjort för att förtjäna detta????

Satt och funderade över mitt liv här för nån dag sen!! Började lite smått undra vad jag gjort för att förtjäna det jag fått!!

Varje dag är det nått som händer som gör mej helt förstummad!! Det kan vara allt från en komplimang från en helt främmande person som bara kände att detta måste jag få säga till ett jobb som trillar in 3 tim innan det är dags och faktiskt löser sej till nått helt fantastiskt!!!

Jag är verkligen så tacksam för allt jag får, det är som om nån känner på sej att oj nu är Maria lite ledsen och behöver få lite inspiration och kärlek och så Bang!!!!! Så kommer det!!

Jag har helt enkelt fantastiska vänner, kollegor, familj, hästar och tom främlingar runt omkring mej som ger mej mer än jag nånsin kommer hinna ge tillbaka!!! Tack alla för att ni finns!!!!!

Man bara undrar vad man gjort för att förtjäna allt detta, vill ju veta så jag vet hur jag ska göra för att det ska fortsätta!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar