Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

söndag 30 juni 2013

Gigar under galgen!!!!

Måste berätta om en helt oförglömlig dag!!!
Den började nån dag innan med att jag och en sångerskan Linda Holberg satt och spånade idéer, hon blev helt inspirerad och trots att hon hela tiden säger att hon är ur dålig på marknadsföring så hade hon visst ringt några samtal och så plötsligt kl halv elva på kvällen ringer hon!!

Såklart blev jag orolig och undrade vad för hemskt som hänt men den känslan ändrades snabbt när hon berättar att vi eventuellt har ett gig dagen efter.... Okej!!!

Dagen efter får vi lite mer info och får veta att vi ska bli uppringda för bekräftelse men när inget samtal kommer så antar vi att det är avblåst och börjar planera annat!! Kl 16 ringer hon igen!!! Du det är på!!!! WHAT!!!!!

Vad ska vi göra då!! Inte en aning!!
På 3 timmar har vi samlat ihop oss bestämt reportrar, krånglat med datorer, fixar barnvakt, duschat, hittat kostymer och åkt ut till Marstrand!!!!

Sen gick allt löjligt bra!!! Med hjärtat i handgropen underhöll vi några hundra seglare från hela världen med sång och eld!!!! Att jag sen fick stå under galgen och köra gjorde ju bara det hela mer spännande!!!!

Tack Linda för jobbet, du är en grym marknadsförare och chef och vi är ett bra team med olika färdigheter både på scen och bredvid som gör att vi kompletterar varandra perfekt!!! Sen att du är en löjligt bra sångerska och entertainer gör ju inte det hela sämre!!!

1 kommentar:

  1. Hej Maria, jag hamnade på din sida av en slump när jag sökte på parakrobatik på google och såg ett foto av dig och Markus. Det var verkligen längesedan! Så nu har jag läst på din blogg och fått veta att du har fått en dotter och att du verkar må bra och ha många järn i elden som vanligt. Spännande! Gå gärna in på min blogg om du vill www.circusbyme.se/blogg

    Kram Rebecka

    SvaraRadera