Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

torsdag 13 juni 2013

Jag har rent vatten i kranen, vad har jag att klaga över egentligen??????

Måste bara få dela med mej av den totala lyckan!!

Efter att ha sett mej omkring ordentligt har jag insett att jag ÄR lyckligast i världen! Jag har allt man kan önska sej här i världen och nej jag har inte vunnit på lotto, jag har inte gift mej med Brad Pitt, jag har inte förstorat brösten MEN jag har haft möjligheten att få jobba med det jag vill, jag har en hobby jag älskar, jag har en dotter som är frisk och även helt fantastisk, en man som är självständig men som älskar mej och finns om jag behöver honom, plus att han är händig och renoverar hela huset själv. Mina nära och kära är friska och det bästa av allt jag har råd att äta och rent vatten i kranen!!!

Varför ska jag inte vara lycklig, fick höra här för nån dag sen att det går för bra för mej och att snart kommer det gå åt skogen.... men vänta lite nu, varför ska man tänka så? Nej just nu njuter jag av allt det bra och väntar inte på nått dåligt, det kommer ju isåfall hur jag än gör så varför oroa sej i onödan!!!

Hitta det bra i ert liv och njut av det och är det nått som är dåligt försöka att göra nått åt det, går det inte så är det ingen ide att må dåligt av det, välj hur du mår oavsett omständigheter!!! Lycka dras till lycka!!!

Önskar alla en lycklig dag!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar