Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

fredag 31 maj 2013

Vip vip på stenungsbaden!!!

Efter en intensiv vecka med jobb, möten, kökrenovering och hästar var det med ett leende jag satte mej i bilen igår för att åka till stenungsbaden för att närvara som gäst på ett event där regionens olika konferens och mötes lokaler visade upp sej!
Först hade dom som en liten mässa och sen var det middag och uppträdande!! Underbart god mat och lokal underhållning, vi njöt i fulla drag! Förutom alla trevliga potentiella kunder och sammarnetspartners jag träffade så hittade jag några gamla bekanta, Jenny redenkvist och Anna Mia Bonde från Gala, Den underbara personligheten och arrangören Stefan J:SSON och så Nisse från CMC som verkar vara på alla Everts där jag är nu förtiden!!!
Tackar Nordic event och Bohuslän för inbjudan och hoppas att jag snart får komma dit och hänga
i taket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar