Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

onsdag 29 maj 2013

Birka, bullar och stretching!!!!

Efter en helt underbar helg med kongress gig på fredagen och två härliga kryssar med Birka är jag hemma igen och förbereder mej för nästa gig!

Har några företagsevent, nattklubbar och ett bröllop det närmaste och alla känns lika roliga om än totalt olika! Ny kostym är beställd, ny musik framtagen och nya rutor på magen framträngde!!!

Trodde aldrig jag skulle vilja visa magen igen eftergraviditeten men nu är jag tillbaka i bättre form än jag nånsin varit innan och det bästa är att jag tror att matsmältningen också blivit bättre för plötsligt kan jag äta vad som helst utan att det syns!! Eller så är det så att lek med världens bästa bebis ger mer träning än man tror!!!

Förutom att jag känner mej stark och snygg ( så får man väl inte säga men jag känner mej faktiskt snygg ) så kan jag äntligen stretcha igen utan att det känns som att hela bäckenet ska gå sönder!
Det var längesen jag njöt av att stretcha men nu börjar min man undra om vi måste köpa en soffa till därhemma eftersom han tröttnat på att plötsligt få en fot i huvet när vi kollar på film!

Birka var ju som vanligt hur kul som helst, fick träffa alla mina fina gamla kollegor och några gäster som kom på extra besök plus att jag åt som en galning av all den goda maten i mässen!!! Mumsellimums!!!!

Ett litet tips till er som åker förbi lilla essingen, gå in o fika på Lilla Mamsens bageri som en utav mina fina birka kollegor öppnat, godare bullar finns inte att få o då kan jag lova att jag är expert!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar