Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

fredag 24 maj 2013

Läkare kör "Huvud axlar knä och tå" dansen!!!

Har haft en otroligt rolig dag på Svenska mässan idag tillsammans med Broccoli Group.
Som alltid när man jobbar där så är allt förberett och man behöver knappt göra nått själv mer än att berätta vad man behöver! Som alltid finns det underbara tekniker som liksom bara löser allt plus att dom är trevliga och får en att känna sej som en prinsessa!

Eftersom Åsa och Jocke på Broccoligroup hade ordnat allt så bra i förväg så var allt klart i en handvändning så istället för att sitta och filosofera i logen gick jag bort till min kostymör Mats Lysell och kollade in hur min nya ringkostym ska bli, läcker blir den och kommer att användas första gången på ett bröllop jag ska jobba på i juli!

Förutom det så beställde jag ett kök från Marbodal och bestämde vilken bänkskiva och fläkt vi skulle ha medans jag fixade håret och la showmaken, varför bara koncentrera sej på en sak i taget? Då hinner man ju inte med nånting här i livet ;)

Nå tillslut var det iaf dags för gig och mellan två faktiskt väldigt intressanta talare körde jag min tyg akt, i publiken satt läkare från hela världen som var i Göteborg för att diskutera hälsofrämjande sjukvård. Temat för detta år var Body and Mind och det var där jag kom in.

Efter mej kom ännu en talare och så lite prisutdelningar men det bästa var ändå det allra sista när deltagarna ombads resa sej upp, sträcka upp händerna i luften och tillsammans sjunga "Huvud axlar knä och tå" och hör och häpna ALLA körde. Tänk dej hela kongress salen full av läkare från alla världens hörn som kör dessa underbara rörelser. Fantastiskt var det!!

Imorgon bär det av till Stockholm och Birka Cruises hoppas vi ses där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar