Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

onsdag 22 maj 2013

Räddaren i nöden!!!

Mitt i renoveringen så försöker jag repa inför fredagens gig på Svenska Mässan i Göteborg, känner mej stark och lycklig och ser fram emot en ledig helg där jag kan hjälpa till hemma med renovering plus olika byggmöten och annat låååååångt ifrån min vanliga värld uppe i luften!

Plötsligt ringer en arbetsgivare och ber mej om hjälp... fixa helgen snälla...
HUUUUUUR ska jag kunna motstå detta, såklart löser jag det så nu avbokar jag möten och annat och åker upp till Stockholm för att inta min gamla arbetsplats på dom sju haven! BIRKA HERE I COME!!Känns bra att få vara räddaren i nöden ibland!!

Ska bli så roligt att träffa alla gamla kollegor igen och få leka av sej lite! Ännu mer spännande blir det att komma hem och se hur långt dom kommit med köket!

Så hur många utav er träffar jag ombord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar