Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

torsdag 6 juni 2013

Nattklubbscirkus i Uppsala och ett hål i väggen!!

Efter ännu en härlig vecka fylld av möten, hästar och tidningsintervjuer börjar vi bli redo att åka till Uppsala för att göra Saluhallens nattklubbs invigning!
Vi är tre artister som åker jag, dansaren Sara Gustin och cirkusartisten Jakkin Wiss, alltid lika roligt att vara fler som åker!

Ni som befinner er i Uppsala kom dit och dansa med oss http://www.saluhallen.nu/event/sommarpremiar-sommarnattsaluhallen

Har även fått in ett gäng nya roliga bokningar och är än en gång dubbelbokad denna gången tre dagar på raken men som tur är är det i samma stad!

Nej nu ska jag ner och titta hur det ser ut i mitt blivande kök, sist jag kollade hade jag ett jättelikt hål i väggen... tur att det inte ska regna på ett tag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar