Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

fredag 10 maj 2013

Skapar man sin egen lycka?

Hur kommer det sej att allt alltid kommer på en gång??
Har man otur så han man massiv otur och ju argare man blir över detta destå värre blir det, sen ger man upp och tänker ja ja jag hade det iaf bra innan all den här oturen kom så det är väl bara att leva med detta nu då, då plötsligt kommer nån liten liten grej som är positiv man blir glad, då händer nått mer bra sen nått mer bra och så PANG så är man fullt lycklig igen!!!

Skapar man sin egen lycka?? Ja faktiskt, man kan välja hur man mår och mår man bra brukar det komma bra grejer till en och de dåliga grejerna som kommer tar man på ett annat sätt om man bestämt sej för att vara positiv!! Inte så lätt men det funkar!!!

Sen Linda var här och gav mej en energi boost, har det trillat in endel superroliga gigg, en massa fina komplimanger för mitt arbete, otroliga erbjudanden från snälla människor tom min dotter har gett mej mer för hon har just lärt sej pussas.
Helt plötsligt ville hela världen mej väl!! Jag ler så mycket att hade jag inte haft öron hade huvet delats på mitten!!!

Hoppas ni har det bra därute och kom ihåg att det är ni som skapar er egen lycka ingen annan. Låter hårt men det är sant!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar