Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

måndag 13 maj 2013

Lever på lycka, kärlek och Redbull!!!

Efter förra veckans energiboost fortsätter livet i rätt riktning!

Just nu svävar jag runt på moln efter stora framgångar i mitt andra företag Stall Zeniou där min 3 årige uppfödning Ziz Rafiki vann sitt treårtest vilket gör att allt annat jag gör känns så lätt!!
Träningen inför giget den 24 maj går som smort, känner inte ens att jag blir trött jag bara klättrar och klättrar med ett stort leende på läpparna!

Det är tur att allt känns så lätt nu för igår rev vi ut hela köket och börjar riva nedervåningen för renovering, så vi blir utan kök i säkert 2 månader beroende på hur snabba vi är att bygga upp det igen!! Men vad gör det när man kan leva på lycka, kärlek och lite Redbull!

Fick just in ett bröllopsgig vilket blir mitt första sen Laila Bagges bröllop, älskar att uppträda när nån gifter sej det finns så mycket lycka och förväntning i luften att man rycks med och blir alldeles nipprig själv!

Nej nu ska jag ut och hänga i taket!!! Ha en underbar dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar