Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

onsdag 15 maj 2013

Framgång smittar!!!

Lever fortfarande i ett slags lyckorus efter helgens framgångar i mitt hästföretag och av nån anledning verkar det smitta av sej på artisteriet!!

Sommaren börjar sakta men säkert fyllas på så vill ni boka mej i sommar är det dags att göra det nu. Har ett erbjudande om man bokar vis eventmarket så gå in där och kika!!

Har haft min första föreläsning, läskigt men det funkade och nu ska jag bara finslipa och träna lite mer. Behöver några fler att testa den på innan jag känner mej färdig så just nu kan ni få den till ett extra billigt pris så passa på att boka nu!

Nej nu måste jag ut i stallet och kolla om jag det fötts ännu en lite stjärna sen ska det hängas i taket resten av dagen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar