Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

torsdag 2 maj 2013

Ny energi!!

Ibland går det lite utför, man tappar energi och glädje, man vill inte träffa människor utan bara krypa nej i soffan och dra nått riktigt gammalt och illaluktande över sej och bara trycka i sej chips...
När det är som värst ringer en kompis och vill ses och man vill helst av allt bara säga nej och krypa tillbaka under den äckliga gamla filten MEN det är då man måste öppna sej och bara säga JA!!!!

Detta hände mej igår och vad händer jo hon kommer hit, är lite deppig och vill prata av sej... ajajaj tänker ni då men nej hon kom ju till mej med detta alltså tycker hon att jag är en bra tjej alltså är jag en bra tjej som ite alls ska sitta i under nån illaluktande filt och äta äckliga chips.
Mitt i allt kommer hon med en liten idé och säger att - Du som är så bra kan inte du hjälpa mej.... jag som är så bra... Wow!!! Plötsligt sprudlar jag av energi och idéerna sprutar ut, har suttit hela dagen och försökt sätta mina idéer på print men jag hinner inte med. Måste skaffa sekreterare eller en sån där som sitter och skriver i rättssalar, en sån kanske hinner anteckna allt jag sprutar ur mej utan att få magsår inom 2 minuter.

Tack Linda Holberg för inspirationen ser fram emot vårt samarbete!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar