Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

onsdag 6 mars 2013

Njuter på Berns salonger!!

Efter en givande tågresa och ett underbart möte med en vän jag inte träffat på länge sitter jag nu på Berns med en underbar kaffe latte i handen och njuter av den vackra omgivningen innan det är dags för att rigga upp mina saker i taket!

Tänk att en stund för sej själv och sina egna tankar på ett tåg kan ge så mycket inspiration och att sen boostas av energi av bästa Åsa gör att man kan ta nya tag i livet och nästan glömma att man är förkyld och att man igår funderade på att byta yrke!!

Just nu älskar jag mitt liv och mitt jobb igen och kommer att ge ekonomerna på kvällens event en show dom sent kommer att glömma:)

Morgondagen är fylld av affärsmöten och fina vänner tills jag än en gång får njuta av att sitta i min egen värd på tåget tillbaka till Göteborg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar