Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

torsdag 7 mars 2013

An offer I can't resist!!

Sitter på centralen i Stockholm o njuter av livet!! Har haft två helt otroliga dagar, träffat underbara människor och fått erbjudanden jag bara inte kan motstå!!

Gigget på Berns igår för Ekonomernas dagar var otroligt givande på många olika sätt! Som alltid är personalen helt underbar och man känner sej väl omhändertagen på alla plan vilket alltid resulterar i ett bra uppträdande! Förutom mej så var dansgruppen Less Aggressive Clappers och komikern Björn K Johansson på plats och förgyllde de redan otroligt vackra lokalerna!!

Hann över en sväng till mina gamla kollegor på Hamburger Börs från Invited to Labero tiden och tyvärr blev inte saknaden mindre av det! Kan inte fatta att jag arbetat med så underbara människor, blir lycklig bara av att tänka på dem!!
Kvällen avslutades hos min underbara syster!! Snacka underbar dag!!!

Nu kan man ju tycka att det räcker med lycka men icke sa nicke... Efter en god natts korta sömn kravlade jag mej in till stan för att träffa ännu en gammal kollega o vän detta resulterade lite i en dream come true och from idag är mitt management bolag startat! Den första artisten i mitt stall är ingen mindre än..... förutom mej själv såklart... Den helt otrolige artisten Christian Hunt!!!! Man kan ju tycka att det räcker men nej nej nej, håll ögonen öppna för snart finns världens nycirkus artistelit hos Zeniou event redo att förgylla just ert event!!!
Jag bubblar av glädje och inspiration!! Hela livet går ut på att ta alla chanser som erbjuds och denna tänker jag inte missa!!

1 kommentar: