Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

torsdag 14 mars 2013

Har länge gått och funderat på att göra om min hemsida, men man ska hitta nån som man känner att kan göra den som jag vill även fast jag inte har en aning om vad jag vill, sen ska den här personen helst finnas i min närhet så jag inte behöver ta allt över telefon och sist men inte minst jag ska ha tid att ge den här personen så det blir bra!

Plötsligt händer det kan man säga... mina två helt skilda yrken hittade varandra i ett magiskt ögonblick. Ägaren till hästbutiken Ale Ridsport där jag brukar handla och denna gång var och tränade för ingen mindre än Albert Voorn (OS medaljör i hästhoppning för er oinvigda) har en son som gör hemsidor... och dom bor i mina mått mätt nästan granne med mej!!
Så igår var jag på möte på Alekuriren och träffade Emil och snart ska jag få ett litet design förslag... håll tummarna att han är så bra som jag tror!

Förutom det jobbar jag vidare på mitt management för Christian Hunt och i framtiden förhoppningsvis fler i samma klass, så spännande med något nytt som händer.

Nästa vecka ska jag till Stockholm igen för att uppträda på Eventmarket-meeting på Norra Latin, kommer förhoppningsvis att träffa några utav er där annars ses vi på nått annat kul event eller kanske i stallet!!

Sålänge ska jag kurera mej och träna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar