Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

onsdag 27 mars 2013

Lite kär i Peter Siepen!!

Igår var jag på eventmarkets mötesmässa Eventmeeting!!
För att kunna vara med fick jag lov att åka framotillbaka till Stockholm samma dag plus att ingen kunde va hemma med Mintra så hon fick lov att hänga på upp! Tur man har underbar släkt i Stockholm som erbjöd sej att ta hand om henne hela dagen!
Nu i efterhand är jag så lycklig att jag åkte, vilken dag, vilka finna människor och vilka inspirerande grejer man sett!!

Ivan o Lacki var där och körde sitt balllongnummer och som vanligt skrattade jag så jag grät, att dom sen är två helt underbara individer som man helst skulle vilja jobba med varje dag gör ju inte det hela sämre!
Lili Öst gav oss ett smakprov på sin föreläsning "Du blir va du tänker" som förutom en hel del inspirerande fakta även innehåller specialskrivna låtar som hon framför med en sångröst och en känsla som går ända in i hjärtat!
Sen fick jag mej en rejäl tankeställare när jag fick möjligheten att prata lite med Peter Siepen! Kan erkänna att jag haft en hel del förutfattade meningar om honom men hjälp vad fel jag hade! Vilken kille, även om han låtsas att han inte är det så är han väldigt ödmjuk och snälla nån vilken kropp... Och ja visst han älskar att visa upp sej men med all rätt, han har kämpat hårt för att se ut som han gör då ska han väl få visa resultatet om han vill!!

Jag har iaf ändrat uppfattning om honom och ska försöka att inte ha sånna fördomar om folk jag inte känner, trodde jag var bra på det men icke!!!

På det hela taget var det en bra dag, kändes som jag fick många fina kontakter och framförallt en inspirations boost som var värd allt slit!
Mattz Birath var på plats och fotade så snart kommer jag att lägga upp några utav hans bilder!! Endel normala men mest helgalna!!! Håll utkik!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar