Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

lördag 2 mars 2013

I love Loopia!!

Helt otroligt!!
Jag ringer in en lördag eftermiddag och får prata med en otroligt trevlig kille på Loopia!! Han kollar upp min domän och guidar mej igenom snårskogen av konstigheter tills vi inser att nej vi kan inte lösa problemet så lätt... men skicka ett mail så löser vi det så fort vi kan!!! Yea right, tänkte jag kanske nån orkar kolla det på måndag.

Men jag skickar mitt lätt förvirrade mail som killen i supporten dikterat åt mej och 5 min senare funkar sidan igen!! Underbar service och trevligt bemötande trots min okunnighet en stor bukett rosor till killen på Loopia!!(så synd att jag är urdålig på namn så jag inte minns vad han heter).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar