Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

lördag 2 mars 2013

Hackad hemsida!!

Mycket att göra på alla fronter och kroppen i topptrim! Så skönt att känna att man är helt tillbaka och kan slappna av!!

Men slappandet blev inte så länge, idag upptäckte jag att min hemsida Zeniou.nu har blivit hackad och helt försvunnit!!! Vad får folk ut av att göra sånt! Jag fattar inte ger det nått till dom som gör det eller tycker dom bara att det är jätte kul att förstöra för andra?
Hoppas verkligen att det gör nån glad, annars är det ju verkligen totalt esset of timme!!
Nå jag ska inte klaga, det leder säkert till nått alldeles fantastiskt så jag njuter av nederlaget o väntar på det som komma skall!!

Ska ju ändå göra om sidan så kanske är det det som händer nu:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar