Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

lördag 3 november 2012

Le för i helvete:)))))))

Sitter på tåget på väg till Stockholm och filosoferar lite!!!
Vilket liv man lever egentligen, vad bra vi har det men trots det vad mycket vi klagar!!!
Vi gnäller över att tåget inte är framme i tid, men egentligen tänk att det ens går att åka tåg, 2 Tim o 50 min till Sthlm det är ju helt sjukt vad fort det går!
Vi kan dricka vatten rakt ur kranen utan att bli sjuka, reflekterade över detta då vattnet i mockfjärd ( där jag kommer ifrån) blev förorenat!!
Vi klagar över regnet men tänk om.vi inte hade nått vatten alls!!
Det klagas tom på att människor försöker göra gått, nu senast över den stora diskussionen ang att tjejer skrev konstiga statusar på sin Facebook för att öka medvetenheten för bröstcancer!! Det lyckades väldigt väl mest pga att så många blev sura o skrev om det men även om det inte lyckats hur kan man bli arg över att nån försöker göra gott!!!
Har vi för lite att göra, har vi det för bra eller vad är det för fel på människor??
Om alla istället för att klaga försökte hitta något positivt i allt, även det jobbiga och istället för att blänga på varandra och fråga " va fan glor du på??" istället le åt varandra få ett leende tillbaka och bli gladare själv!
Och en annan sak som jag verkligen försöker leva efter, inte för andras skull utan för min egen, förutsätt att alla vill dej gott även om det låter konstig! Tänk om det är ett missförstånd då kanske du förlorat en vän pga att du förutsätter att alla vill dej ont:)))
Nå nu ska jag fortsätta med sminket och att sy ihop min trasiga kostym och le åt mina medresenärer till jag är framme i Stockholm!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar