Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

tisdag 30 oktober 2012

Stooooppppp tiden går för fort och isen är hal!!!

Fattar inte hur tiden bara kan försvinna!!
Jag hade ju sjuuuukt mycket tid fram till alla gigg jag behövde repa till!! Plötsligt har jag redan gjort ett utav dem utan att jag ens hunnit fatta och nu kommer nästa och jag har ju fortfarande inte hunnit repa på det första!!!

Okej... lite har jag väl repat men det kändes som om jag hade all tid i världen och kunde ta det lugnt, men icke!!

I helgen åker jag över dagen och giggar i Stockholm, nästa helg är det Malmö för sista gången på ett tag, får fira min 35 års dag med mina favvo vakter:)
Helgen efter det är det dags för mej och Anna Mia att köra premiär på vår nya nattklubbsgrej!!!!! Vi repade lite idag och jag tror det kommer bli skit bra, nu måste vi bara bestämma klart repertoaren och se till att hitta dom perfekta kläderna:)
Ser fram emot det med skräckblandad förtjusning, ut på hal is igen bara:) Tur man har ett proffs med sej som ser till att det blir super!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar