Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

lördag 3 november 2012

Karma is the shit!!!!

Efter att ha uppmanat alla andra att le och själv gjort det mer än vanligt så fick jag idag en jättefin komplimang för just mitt leende!
Efter gigget kom en kille fram till mej och jag väntade mej att få höra att han tyckte nått om mitt nummer men han hade inte ens sett det för han var på toaletten utan han tyckte bara att jag hade det vackraste leendet han nånsin sett!!!!!!!!!!! TACK!! Nu tänker jag fortsätta le resten av livet!! Snacka karma:)
Att jag sen fick träffa Macke och hans tjej Trine o deras gudomliga lilla Storm gjorde ju inte leendet mindre direkt!!

Ja just ja! Gigget gick bra också:) tack Zipperall och tack glasbalansören richardo för att du rekommenderade mej:))))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar