Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

lördag 24 november 2012

Clabbe är min nya idol:)))))

Det är kvällar som denna som man kommer ihåg varför man kämpar så hårt varje dag för att stanna kvar i yrket!!!!
Underbar publik, underbar arrangör, underbart arrangemang, härlig personal, fantastiska kollegor, otroligt bra dj och som vanligt super trevliga o hjälpsamma vakter :)))

Om nån missade att gå på Trädgårn på deras nattklubb Yaki så gå dit nästa gång, ni får bara inte missa det!! Längesen jag såg så många leenden och så många avslappnade människor som bara njöt av livet, musiken och något gott i glaset:))

Jag själv började som långbent värdinna och välkomnade dessa fantastiska människor in på stället för att sedan köra mitt tygnummer som uppstart för min nya djidol Clabbe och sen lite senare minglade jag i ringen framme vid baren:))))
Måste bara säga att Clabbe är grym!! Jag har under hela det här året jobbat med massa olika dj's, allt från sånna med eget jetplan eller eget radioprogram till världskändisar och sen några som bara är helt fantastiska men det är ingen som får mej att bli så glad som Clabbe!! Han fick välja musik till mina nummer och det gjorde han med bravur, jag tom förlåter honom för att han sa mitt namn fel;)

Jag kommer att vara där fler gånger både i taket och på dansgolvet, jag hoppas för er skull att vi ses där för roligare än så får man det inte:)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar