Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

torsdag 29 november 2012

Fantomen på Trägår'n!!

Det finns nätter då Zeniou går på stadens shower som en vanlig kvinna- Gammalt djungelordspråk!!!
Fylld av känslan att vara på fel plats i fel kläder och med hysteriskt för lite smink i ansiktet klev jag in på Trägårn för att sätta mej vid ett bord och äta julmat och dessutom kolla på show!!!
Jätte konstigt, jag blev skennervös och började nästan stretcha innan jag insåg att jag faktiskt bara behövde sitta på min stol och njuta av den underbara maten och julshowen i ABBAs tecken!!
Min nya idol Clabbe var såklart med och drog ett gäng Göteborgsskämt samt styrde showen framåt! Vet inte varför jag blev förvånad när jag träffade Butta i publiken såklart var det han som regisserade!!! Finns det nån show han inte regisserat??? Iofs så förstår jag varför, han är grymt bra och väldigt lätt att jobba med, hoppas verkligen jag får chansen att jobba med honom snart igen:)

Träffade även den otroligt duktige fotografen Per Anders Hurtig, han har tagit nästan alla mina bra bilder, och hans underbara fru!! Måste ta lite nya bilder snart och såklart är det han som ska ta dem:)))

2 kommentarer:

  1. Var det inte Classe han hette? :-D Det var trevligt att träffa dig och Kenneth och få en inblick i luftakrobatikens värld. Tack för en trevlig kväll. /Per och Emma

    SvaraRadera
  2. Ja vad var det nu han hette???
    Tack detsamma, verkligen trevligt!!! Vi ses på nästa premiär, hälsa hästarna:)
    // Zeniou ... eller var det Sancho???

    SvaraRadera