Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

lördag 24 november 2012

Årets komplimang!?!?!

Första dagen av min monsterhelg är avklarad och just nu sitter jag i bilen sminkad o klar kl 10 på morgonen för att åka o köra föreställning i Tanumshede kl 13 o sen hem igen för att byta om till Trägårn och Yaki:)
Gårdagen gick över förväntan, trots att jag kastats in i en föreställning men en faslig massa grejer jag skulle göra o utan att hinna repa en enda gång helt igenom så gick det riktigt bra!! Direkt efter föreställningen fick jag hjälp av killarna att slita av mej kläderna..... För att sen kunna klä på mej igen för att sätta mej i bilen o åka till Göteborg, Trägårn och invigningen av den nya klubben Yaki:))
Sminket satt som en smäck trots svett i omgångar och hysteriskt flängande, måste motvilligt erkänna att jag behöver denna produkt, idag testas den ännu hårdare! Sminket lades på kl 9 imorse o ska sitta perfekt till kl 02 inatt!!! Ni som vill att sminket sitter o ser snyggt ut hela dagen o natten o även när ni ska gå hem dan efter från bortamatchen, ring Sara Gustin o köp en primer från Mary Kay:))

Kroppen höll oxå relativt bra, idag känner jag mej rätt ledbruten men ska snart kasta i mej min Fit Line Activise för att se om den är så bra som dom lovar!!

Träffade som vanligt ett gäng underbara människor under dagen dom flesta gamla bekanta men även ett och annat nytt ansikte, bl.a. medlemmarna i hårdrocksbandet Kamelot, har aldrig hört dem spela men trevliga var dom även om sångaren hamnade i djup chock när jag sa att jag var 35... - 35!!!!! Skrek han - jag trodde du var max 24... Hm... Nåja... Bra räddning, han blev såklart min favorit för kvällen:)))
Kanske berodde det på primern och eventuellt mina för dagen mycket fina prinsess lockar:))) Tack iaf detta kan jag leva på ett tag!!! 24... :)))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar