Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

fredag 23 november 2012

Testkaninen!!!!!

Jaha då var det dags då!!
Föreställning i Tanumshede kl 19 och show på Trägårn i Göteborg kl 22! Phu!!
Har lagt ett smink som ska funka för båda ställena nu är bara förhoppningen att den håller så jag ser snygg o fräsch ut när jag sladdar in på Trägårn och gör entré!
Som tur är har jag fått en primer av Sara Gustin från Mary Kay och ska nu testa hur bra den är!! Håller den för denna åktur så är den bäst i test!!!
Har även fått ett prov från Fit Line för att se om deras Activize kommer att få min kropp att hålla igenom hela denna fadås!! Jag är nog en rätt bra person att testa sina grejer på eftersom jag alltid drar allt till sin spetts! När jag tom börjar få grejer att testa på min kära lilla dotter börjar jag undra om allt verkligen står rätt till;)) nåja de fruktsmoothies som jag fått har varit perfekta när jag o lilla fröken är ute på turné! Hon älskar dem o jag önskar att det fanns nått liknande för mej, jag menar om jag mumsar i mej ett äpple så är läppstiftet borta i ett naffs!!
Nej nu ska vi repa lite:))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar