Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

tisdag 5 juli 2011

Intervjuad av tidningen Allers och haft en bartender under mej på Port du soleil

Dagarna går verkligen in i varandra så jag har ingen riktig koll på vilken dag det är det enda jag vet är att jag har hur kul som helst!!

Efter den otroligt roliga filminspelningen hann jag ha en dag hemma med hästfix innan det på kvällen var dags att än en gång hänga med min underbara kollega Milla Floryd. Den här gången på Port du soleil i Göteborg. En otroligt populär nattklubb som tömt hela avenyn och dragit ner dem till vattnet!!
Vi jobbade från kl 23-02 och första gången vi gick upp hängde vi kvar i mer än en timme, jag i nätet och Milla i ljuskronan. man hänger precis ovanför baren och kan nå publiken om man sträcker ut armen och bartendrarna får ducka när dom ska under. Jag lyckades få en underbar bartender under mej som spelade med med high fives och gav mej is och torkade svetten ur min pannan!!

Kan lova att man svettades, det var som att träna i en bastu men kul var det, helt fantastiska gäster och underbara bartendrars för att inte tala om min underbara kollega Milla som alltid gör att alla gigg blir roliga bara av att finnas till!!

Dagen efter vaknade jag av att hästarna ville in så efter 3 tim sömn vacklade jag ur sängen och gick ut i stallet och sen var det bara att börja dagen. Städning av huset stod på schemat eftersom jag skulle få besök av en journalist från tidningen Allers och mitt hem har de senaste veckorna lämnats åt sitt öde eftersom jag bara hunnit hem för att hälla ur lorttvätten ur väskan och fylla den med rena kläder!!

Hann precis klart när dom kom åkandes in på gården! Intevjun var trevlig och vi var ut i stallet och tog en massa bilder!! Trines Lipizzaner Prisse fick stå modell!!

Nu sitter jag och planerar för min resa hem till Dalarna nästa vecka, min barndomsvän Britta har en festival på deras ekologiska gård varje år och iår ska jag dit och vara parakroinstruktör!! Väldigt trevligt att komma hem en sväng och träffa alla vänner plus att jag får jobba lite! Bättre kan det inte bli!

Har även gått vidare i uttagningen till undervattens filmen och väntar nu spänt på om även kunden gillade mej!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar