Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

lördag 2 juli 2011

Fick regissören att gråta!!!

Ena dagen sitter man där omringad av en massa kändisar och väntar i 12 timmar!! Nästa dag syns inte en enda kändis däremot hann vi knappt tänka förrän allt var klart!!
Vi kom vi sminkades vi filmade!!

Jag och Milla Floryd körde för första gången vår parakroakt. Vi har innan jobbat lite ihop med eld och luftakrobatik men det här är en helt annan grej och jag var spänd av förväntan om hur det skulle mottas!! Det krävs ju inte bara teknik utan vi har försökt att göra en story bakom det hela plus att vi hoppas att den kemi vi känner även strålar ut till publiken!

När vi kört vårt nummer kom regissören fram med tårar i ögonen, ni passar så bra ihop, vilken kemi ni har, jag blev så berörd av ert framträdande...... wow... hon hade tom känt storyn trots att vi hade helt fel kostymer och smink.

Känner mej så inspirerad att fortsätta bygga upp vår akt, ska genast ringa min kostymör Mats Lisell så vi får nya fina kostymer!!! Äntligen har jag nån att jobba tillsammans med igen, det kan bli väldigt ensamt som solo artist!!!

Tack Milla för att du är så fantastisk!!

1 kommentar:

  1. Hallo! satt å läste lite på internet, så kom jag över denna sida. Var det du som ringde mig och fråga om kostymer. jag svara att det var mats lisell, men inte att jag gjorde kostymer.
    Jag bor i södertälje.

    SvaraRadera