Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

fredag 1 juli 2011

Busat med Dogge och lärt mej twittra av Josefine Crafoord och lyft lite på Milla Floryd såklart!!

Igår var jag och Milla Floryd på film inspelning för filmen EGO, jag hade inte en aning om vad det var men det visade sej vara en kändistät film!! Tyvärr är jag sämst i världen på namn och som vanligt bland kändisar så presenterar dom sej inte utan många förväntar sej att man vet vad dom heter!! Som tur är så pratar dom ju med varandra så några namn som hör till det kända ansiktet snappar man ju upp.

Eftersom vi var där i 12 tim... (filminspelning borde kallas test i tålamod istället) så blev det många intressanta diskussioner om dom mest konstiga saker och ju senare det blev destå konstigare blev det!! Bananer, jobbiga dörrryckare, twitter, facebook, IPHONE, världensundergång osv...
För er som undrar så jaaa Dogge är precis så rolig som han verkar om inte roligare och väldigt väldigt snäll och Josefin Crafoord är precis så trevlig och glad som hon verkar på The Voice.
Sen till dom namnlösa kändisarna, kände igen en kille från Tre Kronor, för er som är så gamla att ni minns den, han var ju den absolut sötaste i hela serien och jag var sååååååå kär i hans karraktär, men såklart minns jag inga namn. Ja nu var han på plats mittemot mej i och var iofs äldre men fortfarande lika söt... lyckades snappa upp att han hette Jonathan, ni som är nyfikna kan ju googla honom!! Han var lika trevlig som söt så man kan säga att jag hade en angenäm dag trotts lång väntan!!

Idag är det dags igen riktigt längtar dit!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar