Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

tisdag 28 juni 2011

Försök att drunkna på torra land o gör det trovärdigt!

Efter några få timars sömn rullade jag ur sängen kl 5 i morse!! Med frukost i magen och kaffet i handen åkte jag till Alingsås och sen tåget vidare till Stockholm.
Väl framme använde jag min älskade iphone för att hitta dit jag skulle! Vad skulle jag göra utan min iphone?? Använda hjärnan antagligen!! ;)

Kom fram 40 min för tidigt och hann ta en fika i parken!
Kl 11 var det min tur, två super trevliga killar på redfilm tog emot mej o förklarade att jag skulle falla ner i vattnet som var iskallt, bli rädd, få panik, skrika efter hjälp, ge upp o drunkna. Inga problem... Om det funnits vatten...
Men så lätt skulle det inte bli, jag skulle simulera detta på deras kontor. Okej. Men... Hm... Det här är en enorm utmaning som jag inte klarat om det varit innan mitt jobb på Wallmans där min karraktär Maria valente inte gjorde annat än gjorde bort sej!!

Med hjärtat i halsgropen föll jag ner i det simulerad vattnet släppte alla hämningar och körde!! När jag var klar fick jag veta att jag varit fantastisk!!!! Wow!!! Håller alla tummar för att jag får jobbet men även om jag inte får det så är jag ändå nöjd! Mitt självförtroende har höjts radikalt och jag har övervunnit ännu en skräck!!

När jag var klar hade jag några timmar kvar innan tåget gick så jag tog en härlig lunch med Annika på true entertainment, får alltid sån inspiration när jag träffar henne! Efter det hann jag med en fika med min goda vän Nicole. Nu sitter jag leende på tåget hem och längtar till morgondagens äventyr!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar