Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

lördag 19 oktober 2013

Premiär i Oslo!!

Efter några hysteriska månader, med magi på Colorline och andra ställen i Norge plus massa, massa event utan magi i hela Sverige,
det roligaste och mest galna var nog eventet för Kyäni där jag förutom att sätta ihop en cirkusshow även fick göra ett Tarzan och Jane nummer och.... Sjunga tillsammans med ingen mindre än Magnus Bäcklund!!! Wow!!!
Håller även på att träna upp min sångröst till nya utmaningar tillsammans med den helt otroliga sångerskan och sångcoachen Linda Holberg och försöker lirka mej in i Gala Entertainment och sjunga en trudelutt förutom att hänga i taket!!! 
Just nu är jag i Norge och repar inför premiären på showen med Alexx Alexxander på Christiania Teatret, igår fick vi håret fixat på Redken och kläder provade från Marlies Dekker!
Nu ska vi shoppa lite o ikväll ska jag tillbaka till min gamla arbetsplats Wallmans och se på show!!
Spännande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar