Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

söndag 20 oktober 2013

Kickoff på Wallmans!!

Igår hade vi i Alexx Alexxander gänget en liten kickoff inför nya showen på Christiania Teatret!! 
Vi var på min gamla arbetsplats Wallmans i Oslo och hade det underbart kul! Det var så härligt att träffa alla fina människor från året jag jobbade där plus alla nya som gav oss en härlig show med mycket skratt, saknar att göra showen där för jag fick verkligen använda ALLA mina kunskaper till bristningsgränsen och såklart dom fina kollegorna, men känner likaväl att jag nu är i ett nytt helt underbart gäng
som jag hoppas få jobba med i många många år framöver!!!

Nu är det lite vila som gäller för ikväll kör vi stenhårt med repetitioner fram till premiär på tors! Hoppas vi ses där!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar