Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

måndag 4 februari 2013

Vill du bli en polestar???

Den 14 februari ska jag hålla en Aerialhoopworkshop på Polestar Fitness i Göteborg, det ska bli jätte roligt att komma dit eftersom det varit på G så många gånger men aldrig blivit av.
Det är alltså på en poledance fitnessklubb jag ska jobba men NEJ det har inget med porr att göra. Hon som driver stället är en atlet och affärskvinna och dom som jobbar där är atleter ut i minsta muskel. Det är grym träning som alla kan klara av och jag tycker det är kul att disciplinen görs rumsren och inte handlar och porr och skeva kroppsideal.
Till Polestar Fitness är alla välkomna oberoende av träningsbakgrund, kön och ålder här tränar alla från lilla tant Berta 72 till den mest vältränade SM deltagaren och alla behandlas lika.
Som sagt det ska bli underbart att få hålla en workshop där och kanske slinka in och snurra några varv runt stången i pauserna!! Hoppas vi ses där!
Skynda er in här och anmäl er det finns begränsat antal platser.

Förutom det har jag några företagsevents i Göteborg, Stockholm, Uppsala, Oslo och Malmö som alla är helt olika förutom att alla kommer att bli lika roliga att genomföra.

I veckan ska jag på Konfex mässan och gå på föreläsningar tills jag kräks allt för att få inspiration till min egen föreläsning som jag kämpar med dag och natt. Sen ska jag såklart träffa alla underbara människor som ställer ut på mässan och förhoppningsvis hitta nya roliga samarbeten inför framtiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar