Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

torsdag 7 februari 2013

Får en chef säga jag älskar dej till en anställd???

Konstig fråga? Sexuella trakasserier? Eller är det vård av personal?? Det, kan jag lova, är helt upp till hur personen säger det och varför!!!
Har haft två helt fantastiska dagar på konfex mässan o gått på ett helt gäng föreläsningar, alla var jätte bra och alla gav mej en hel del inspiration och funderingar! MEN Per Holknekt vad den som satte djupast spår! Han själv var djupt besviken men det är han antagligen vad han än gör, kanske därför jag kände igen mej så väl o kanske därför berörde han mej så djupt!
Hans sätt att vara chef måste vara idealet, han tar hand om sina anställda, ger dom uppgifter över deras förmåga men visar att han tror på dem, låter dem växa och ibland kanske kläcker ur sej att han älskar dem just för att han gör det, han älskar dem som anställda!! Ohhh jag vill jobba för honom, jag gav honom en folder och hoppas att han nån gång har användning för en luftakrobat! Jag menar vem har inte användning av en sån???

Nåväl dom andra var oxå bra, Laila Bagge gick låååångt över mina förväntningar, vilken brud!!! Skinn på näsan i lager, intelligens som förslår och så är hon snygg också!! Vilken kvinna!! Tänk att jag var hennes bröllopsgåva till Niclas... Nej inte så... Vad tror ni!!!! Jag körde ett tygnummer till hans musik direkt efter hennes tal till honom!

Förutom alla föreläsningar så träffade jag 100 tals underbara människor, några nya några som jag träffat förr men alla lika glada och positiva! Det är det jag älskar med konfexmässan det är så mycket glädje!
Känns som att det här blir ett underbart år när starten blivit så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar