Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

måndag 4 juni 2012

Snart premiär i taket!!!

Huuuu... Nu börjar det närma sej!! Jag tränar och tränar, händer och knäveck blöder och skinnet är sönderbränt men jag är lycklig som aldrig förr!!! På tors kör jag äntligen min premiär i taket!! Det är 11 veckor sen förlossningen och jag känner mej i fin form, bara rutorna på magen som ännu inte är fullt synliga men dom börjar anas under det lilla lager som finns kvar!!!! Provade mina kostymer igår och alla satt som ett smäck, nästan så att det såg bättre ut än innan, jag har ju två rejäla meloner som fyller ut om man säger så!!!!! Första gigget är på Eriksberg och det är både med glädje och sorg jag har min premiär där! Ingvar den otroligt hjälpsamme och alltid leende teknikern som jobbat där sen jag började uppträda där för ca 100 år sen gick bort för inte så länge sen! Kändes enormt tomt att vara där utan honom så på fredag kör jag ett nummer i hans minne! Dagen efter åker jag till Linköping för att gigga på cloetta center i 2 dagar med mej har jag den otroligt duktige och trevlige artisten Trevor Lewis!! Nu ska jag och träna igen!! Jippi!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar