Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

måndag 28 maj 2012

När ska man hinna andas?? Kan man prioritera bort sånt??

Lite trodde jag att jag skulle få en lugn sommar men även om juni innan var helt fullbokad så har jag nu lyckats boka den ännu fullare!!!! Fantastiskt!! Har än en gång börjat med forskning i hur det går till att snabbklona sej så man kan vara på flera ställen samtidigt!! Tills jag hittat lösningen på detta har jag valt att prioritera bort fåniga saker som sömn och nu även andningen!!! ;) Tur att jag fått en dotter som verkar älska att sova hela nätterna och mest tycker att mamma är jobbig när hon måste gå upp kl 10, hon hade gärna sovit nåt tim till!! Att titta på när morsan klänger runt i taket verkar också vara en favorit sysselsättning så jag har det ganska bra!! Mina staty och stylt gigg har gått väldans bra, Mats har sytt upp nya kostymer så nu är jag glammigare än nånsin!! Nästa fre är det dags för min premiär i taket, är lite nervös men det kommer att gå bra, håller just nu på att repa in mitt nummer till en ny musik!! Kul med nytt och fräscht efter detta lilla uppehållet!! I sommar kommer ni att kunna se mej och några andra roliga artister på Sociteen i Varberg däe vi kommer att uppträda tillsamans med dj Peter Hertsberg!! Ska bli grymt kul, kommer även att hänga tillsammans med Milla Floryd på Port du soleil vissa helger förutom alla roliga företagsevent som trillat in!! Nej nu ska jag åka och träna!! Ha det underbart i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar