Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

lördag 5 juli 2014

Söndags semester!!! :)

Wow vilka fantastiska månader jag haft bakom mej!!! Massor av otroligt roliga jobb tillsammans med helt fantastiska människor. Förutom ett gäng otroligt roliga events här på hemma plan har jag rest Norge runt på Renault Roadshow och trots långa dagar, mycket bilåkande i ur och skur kommer jag minnas turnén med idel solsken, glädje och snygga bilar. Att så många fina och energigivande människor kan hamna på samma ställe samtidig!! Saknar alla redan och hoppas våra vägar möts igen!

Som tur är har jag redan en framtida turné inbokad med den helt otrolige artisten och illusionisten Alexx Alexxander och Best Company i Norge. Ni som inte sett showen ännu måste bara komma, han är helt fantastisk på alla plan och ni i Sverige misströsta inte, snart syns vi på en scen nära dej :) Tills dess kan ni kolla hans klipp på Aftonbladets webb-tv eller på www.alexx.no

Nu ska jag ta semester hela söndagen och kommer tillbaka utvilad på måndag för då ska det skrivas offerter och planeras för nya galna idéer inför framtiden!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar