Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

måndag 19 maj 2014

Renaul Roadshow, Norska Talenter,Operan, invigning och en och annan häst!!

Den här veckan har varit helt galen! Efter Trondheim med Alexx på Renault Roadshow hann jag precis landa i Sverige o sen var det dags för förflyttning av hästar, lite träning, en elev och så visning av en utav mina uppfödningar på 3 års test! Såklart blev det ännu en vinnare!
Dagen efter invigde vi sveriges första helt handikappanpassade lekpark i Alingsås sen åkte jag i ilfart till Göteborgsoperan och gjorde sista Tosca. Längtar redan tillbaka, älskar att jobba där!!! Sa jag att jag tränade en häst lite på morgonen? 
Igår tävlade jag hela dagen med just den hästen och det gick först väldigt bra men sen tog tröttheten ut sin rätt och jag fick en smärre blackout och glömde banan... Jaja hästen skötte sej prima och jag fick iaf med mej 2 prisrosetter hem :)
Efter en härlig kväll när jag äntligen fick chansen att umgås med min mans mamma och bror som varit på besök flera dagar sitter jag nu på bussen påväg till Oslo för att hjälpa en utav de fantastiska talangerna i Norske Talenter att kamma hem segern! Mer info om det kommet senare!!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar