Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

onsdag 19 februari 2014

Nya Volvo lastbilar levererade med stil tillslut!!!!

Livet har fortsatt lite på samma sätt som dagen jag skrev om i förra inlägget!! Allt går nästan precis åt skogen men i sista stund löser sej allt oftast på ett mycket oväntat sätt!!!
För ganska precis 3 veckor sen fick jag ett samtal av en något stressad tjej som fått ett stort jobb på halsen med allt för lite tid och folk för att kunna genomföra det!
Hon behövde nån som hängde i taket i en show som ännu inte existerade! Jag lugnade henne och lovade att själva showen med artister, koreografi, regi, klippning och annat det fixar jag, bara hon tog hand om resten!! Och där startade kaoset...
3 kraschade datorer, stulna telefoner, försenade flyg, försvunna tyger och tusen andra otursmoment senare hade vi genomfört en mycket omtyckt reveal för Volvo lastvagnar på eriksbergshallen!! Tema Nordisk mytologi till modern Street ?!?

Efter showen frågade de andra artisterna om jag var nöjd... Såklart ville dom veta om dom gjort ett bra jobb men jag var helt tom... Det fanns inte en känsla kvar i hela kroppen. Jag försökte säga vad jag tyckte men det gick nog inte fram!! Men nu två dagar senare kan jag säga... Ni var fantastiska!!!!!!!!! Ni kämpade som galningar i motvind och med alla odds emot oss genomförde vi en grym show!!! Bäst är vad ni är!!!

Stort tack till Sara Gustin som stod som en klippa genom hela eventet och tog tag i det jag bad henne om, allt från sista kollen på koreografin till att fixa smink till dansarna! Och en stor eloge till Mats Lysell som utan att egentligen ha en aning om vad han gjorde kostym till ändå fick ihop det perfekt!

Det största tacket måste nog ändå gå till min älskade man som tog ledigt i två dagar för att dels ta hand om familjen och alla hästar men även klippte ihop all musik 1000 om gånger eftersom jag aldrig blev helt nöjd!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar