Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

lördag 13 oktober 2012

Dille på vakter!!

Hur kommer det dej att man alltid börjar umgås med samma kategori av människor??
Vart jag än är och jobbar så blir jag snabbast vän med vakterna på stället!! Jag har ju tom gift mej med en vakt!! Om stället inte har några vakter så är det teknikerns som får stå ut med mej!
Nån som kan fatta vad det beror på?? Ja menar jag är stark så jag känner inget behov av beskydd, kan det vara att dom är jordnära o att det känns bra att umgås med dom när man jobbar i en bransch fylld av konstig yta eller är det för att jag hellre snackar schakel o sling än hår och smink?
Inte för att mina artistkollegor på nått vis är ytliga men själva jobbet förutsätter ju en yta som inte alltid är den du är!
Inte vet jag men nått jag vet är att vakter och tekniker är något jag dras till och jag är glad för det för alltid om det är nått som går sönder eller nått som behöver fixas så löser dom det! Händigare och hjälpsammare yrkeskategori får man leta efter:))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar