Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

söndag 15 april 2012

Dubbla gigg fast jag var i stallet!!!

Det är ju helt otroligt att jobba som event arrangör, helst om man jobbar med artister och andra arrangörer som är så superproffsiga att dom klarar sej själv!!

I helgen har jag haft 3 olika giggs i Malmö och Göteborg, jag hade valt att inte boka in mej själv utan valde ut ett gäng andra fantastiska artister!
Ett gigg var tillsammans med Galaentertainment, äntligen fick vi till det samarbete vi längtat efter! Gigget var på Post hotell och hade cirkustema, Galaentertainment stod för upplägg, sång och dans och jag skickade dit två cirkusartister som först minglade med gästerna, den ena på styltor den andra som ormkvinna i buffen!!! Läckert!!

Under showen genomförde dom även två fantastiska nummer tillsammans med Galas artister!!
Min gode vän och kollega Jimmy Hellgren var på plats och tog några outstanding bilder, tur för mej som ändå fick se hur det blev eftersom jag istället för att vara överflödig arrangör på plats jobbade med unghästarna som ska iväg på visning snart!! Underbart!!

I Malmö hade jag arrangerat en för Zeniou Event ny artist och väntar just nu med spänning att få höra hur uppskattat det blev, jag tvivlar inte på ATT det det var uppskattat frågan är bara HUR uppskattat det blev! Hoppas även på lite bilder därifrån!!

I sommar har Zeniou Event fullt upp med både uppträdanden och producering av diverse shower, känns fantastiskt att se hur allt arbete lönat sej, just nu hoppas jag på ännu fler giggs och såklart soligt väder!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar