Vad händer i en luftakrobats liv!

Följ med luftakrobaten Zeniou på och bakom scenen!!

söndag 8 januari 2012

Nu får helgen faktiskt ta slut!!!

Var på ett fantastiskt inspirerande möte förra veckan så hela helgen har gått åt till att spruta ideer!! Men jag börjar bli tokig på alla dessa långhelger, alla är ju lediga!! Fattar ingenting!! Är det bara jag som vill jobba kl 22 en lördagkväll????

Nåja, nu är det söndag kväll och imorgon börjar alla jobba igen ska bli skönt på alla sätt och vis!! Kan väl erkänna att helgen även haft ett visst inslag av häst... eller ja vi kanske ska säga veterinärbesök!! Alla hästar i min närhet har bestämt sej för att bli sjuka samtidigt, iofs var det ju rätt smart av dem då jag ändå inte kunde göra annat än att pyssla om dem och åka framoch tillbaka till veterinärstationen. Kanske gjorde dom det i ren omtanke för att jag inte skulle vara sysslolös, vem vet!!
Nå snart är helgen över, alla är friska och jag behöver inte oroa mej mer för jag har haft otur så det räcker och blir över för flera år framöver, nu är det bara lycka i 10 år minst!!! Underbart!!!

Nej nu ska jag sätta mej och skissa på framtida shower!!! UNDERBART!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar